code atas


Ayat Aku Sayang Kau Macam Dulu

Maka tidak ada alasan bagiku untuk tidak mengabadikan nama indahmu walau berupa ayat-ayat kenangan yang ku banjiri dengan sedu sedan setiap saat. Bila satu saat Kau terpaksa melepaskan Orang yang paling kau sayang Kau tak tahu Macam mana aku Nak kawal perasaan sebegini Sakit sayang.


Bahasa Arab Aku Cinta Kamu Aku Sayang Kamu Dll Santripedia

Aku tak tahu nak luahkan macam mana C.

. Kalau kau sayang aku kau takkan buat macam ni. Saya harap suami berubah nampak pengorbanan saya selama ni KisahDunia. Saya sayang dia lagi.

Ku janji takan buat lagi aku janji akan berubah sudah la weh ayat dah basi bukti kan. Engkau hanya mampu pendam dan menangis sendirian. Kalau kau rasa ayat ayat kau post dekat facebook zaman zaman muda dulu memalukan kau kena tengok tweet tweet rina harun tahun 2012-2013.

Jika ada kesilapan ku berterus teranglah. Macam tak percaya ja dah nak masuk tiga orang anak kau Thanks Hazril. Banyak kita belajar dari zero ke hero dan zero semula haha.

Dan ayat kau selalu cakap jangan berangan macam kita ni dalam novel. Haishh kau tahu kan aku sayang kau janganlah marah aku lame2. Kamu pacaran dengankuTapi nikah dengan diaBerjanji bertemu di pelaminanNyatanya ku hanya jadi tamu undanganDulu aku kau panggil sayangSekarang ku hanya.

Aku kalau boleh nak kita macam dulu weiih. Tengok jahat sendiri dulu sebelum nak mengata orang lain. M kau seorang kawan yang baik.

Aku tau mesti kau penatkan ada kawan macam aku lagi pulak jadi bisnes patner kau. Saya sayang awaktapi macam kawan jemaksudnye aku tak berminat la dengan kau cermin diri kau dulu okay. Dulu aku adalah seorang laki-laki yang teramat beruntung.

Join Facebook to connect with Ayat Kau and others you may know. Aku pernah baca ayat ni. Aku taknak dia stress lagi.

Kerana Aku Sayang Kau book. Jangan cakap je. Ayat Deep Untuk Lelaki Perempuan Kehidupan.

Kenapa jadi macam ni. Contoh2 Ucapan Waalaikumussalam Aamiin. Read 21 reviews from the worlds largest community for readers.

Yang selalu ambil berat pasal aku. Aku rindu kau maksud aku kau yang dulu. Kau jangan sentuh aku.

Itu semua dah jadi sejarah dalam hidup kau NisKau dah jumpa kebahagiaan kau semula perasaan sebak mula menyelubungi diri. Sukar untuk aku lupakan apa yang telah terjadi kopi dalam cawan dihirup. Aku sayang kau tapi.

Sorryy lahh ngek. Mesti kau boleh jadi pasangan yang baik. Kenapa jadi macam tu.

Nk ckp sayang pown x leh kuar ayat adushtensennyerooooooooo. Tapi sepatah pun dia tak text aku. View the profiles of people named Ayat Kau.

Semakin pendek text WhatsApp dia dengan kau semakin panjang text WhatsApp dia dengan orang lain. Aku pernah rasa macam nak terjun bangunan. Menyaksikan senyumu yang ceria menatap pendar matamu yang bahagia hingga malam yang kuhabiskan tak terlepas dari untaian doa panjang.

Nie adalah untuk suka2 sahaja. Atau ada yang lain menanti ku. Macam manalah Abang Zaf tu boleh ambik PA macam kau ni.

Nanti kalau saya rindu awak macam mana. Jangan buang masa orang. Tahun iniraya tidak meriah sebelum ini sebab dengan wabak virus covid 19Saya dan sekeluarga hanya duduk di rumahMak aku buat operation lepas rayaaku berharap dan berdoa yang mak aku sihat dan cepat sembuhAku dah tiga tahun dan tahun ini sekalitidak dapat beraya dengan anak akuAku masih marah dengan Fatin dan keluarga dia yang buat aku.

Maksud nya tu bukan seratus peratus tepat. Tuah Iskandar itu lelaki paling glamor di kolej mereka tetapi. Lihatlah apa yang dah kau lakukan aku tidak seperti dulu lagi kini semuanya sepi sesepi hatiku.

Sekali fikir kau macam nak telan aku pun ada Kayy aku tahu kau still kecik hati ngan ayat aku beberapa hari minggu lepas. Awak sayang awak ketat-2 D. Cara aku layan kau bergantung kepada cara kau layan aku macam mana.

Bila tak ada siapa pun yang faham akan perasaan kau. Lepas asar je badan aku start panas. Ayat Ayat Nak Minta Putus aka Break Up Yang Tersirat Perlu Korang Tau.

Lagi pedih aku nampak dia online. Dalam sebulan tu aku ada rasa pelik-pelik. Tapi apa yang berlaku dulu memang aku tak akan lupakan.

Yue haniff sy pun hmpir setiap malam. Demi Tuhan saya sayang awak. Kalau tak serious bagitahu awal-awal.

Bila azan maghrib aku rasa macam azan tu bingit sangat. Kalau jatuh kerana manusia bangkitlah kerana tuhan. Seriously cakap aku cakap mengikut perasaan.

Aku berharap dia akan text aku carik aku balik pujuk aku macam dulu-dulu. Ye memang dari novel. Kau boleh jalan lah dengan falsafah hidup kau tu okaku dah letih ps.


235 Kata Kata Sayang Buat Pacar Bikin Mesra Romantis Diedit Com


Decouvre Les Videos Populaires De Yang Perempuan Lain Nak Aku Nak Jersi Tiktok


85 Kata Kata Sayang Pacar Romantis Lucu Menyentuh Hat


5 616 Likes 114 Comments Abahcakap Official Page Abahcakap On Instagram Hargai Aku Follow Abahcakap Abahcakap Instagram Aku Movie Posters


85 Kata Kata Sayang Pacar Romantis Lucu Menyentuh Hat


Selagirindu On Instagram Tag Orang Tersayang Untuk Quotes Ayat Cinta Video Follow Us Hipotesiscinta Selagirindu Syok Tv Cinta Dalam Hati

You have just read the article entitled Ayat Aku Sayang Kau Macam Dulu. You can also bookmark this page with the URL : https://mosheabboone.blogspot.com/2022/08/ayat-aku-sayang-kau-macam-dulu.html

0 Response to "Ayat Aku Sayang Kau Macam Dulu"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel